Helyesbites: a haldoklo listara

Gero Peter gero at OMK.OMIKK.HU
1998. Feb. 9., H, 09:05:59 CET

Elnezest, de a mult heten videken voltam, igy csak most jutottam
hozza, hogy irjak.
Ujra atolvastam a "nagy vihart" kavaro kezdo levelem es eszrevettem,
hogy hianyzik belole egy szo.

A helyes mondatbol hianyzik a most vagy jelenleg szo. Helyesbitve:
Ez igazolja azt a velemenyem, hogy most teljesen felesleges