Szabo Ervin Konyvtar a WEB-en (online kereses)

Gero Peter gero at OMK.OMIKK.HU
1998. Aug. 27., Cs, 11:28:13 CEST

>es erdekes jelenseg .....

Valoban erdekes, de nalam meg soha sehol sem jelentkezett, pedig eleg
sokfelekeppen es kulonbozo bongeszokkel szoktam a TextLibbel
"jatszani".

Ami viszont tenyleg erdekelne, hogy ha a FSZEK-ben lekeresem a TextLIb
szot a cimben 2 találatot kapok, amely kozul az egyik nem jelenik meg,
mondvan, hogy "Hiba: rossz rekord tipus". Hat nem egeszen ertem, mi
koze ehhez a felhasznalonak. Talan a programnak ki kellene szurnie a
talalatok kozul az indexbe bekerult, de nem megfelelo rekordokat.
Raadasul a rekordtipus egybe irando.
Mas. A megjelent Textlib -rekord, a " konyv feldolgozasi es honositasi
kezikonyv" ETO-jelzete valami olvashatalan karaktersorozattal
vegzodik. Ez sem az igazi.
Erdekelne az InfoKer allaspontja e ket dologban.
Ps.: Mas TL-serveren nem neztem ezt a keresest, de feltetelezem, hogy
ugyanezt tapasztalnam.
Udv
Gero Peter