Internet-es dokumentum

Takáts Takáts
1998. Ápr. 22., Sze, 17:47:23 CEST

T. List!

>Egyik kerdesem az, hogy van-e valakinek valami otlete, a masik az, hogy
>tervezi-e valaki, hogy fog majd valamikor ilyet csinalni.

Mi Szolnokon azt szeretnenk, ha a megyei lapok cikkeit az Interneten
eleretove tudnank tenni (vagy ezt megcsinalna a szerkesztoseg) es akkor
ezekre hivatkoznank. [Az lehet, hogy az ujsagot csak kepkent jelenitjuk
meg...?] Az Interneten szovegkent szereplo anyagokat nem tudom, hogy
van e ertelme bibliografiai adatbazisba feltarni, a keresokkel vagy
elerhetok, vagy elobb-utobb azok lesznek.

Nagyon orulok egyebkent, hogy az InfoKer adatokat visz a TextLib-be
(nem kellett volna korabban kezdeni? :-))), szivesen latunk mindenkit
ilyen munkara, mert rengeteg van...

Udv:
--
               Taka'ts Be'la  ko:nyvta'ros
                   takats at mail.vfmk.hu
 Ja'sz-Nagykun-Szolnok Megyei Verseghy Ferenc Ko:nyvta'r
              http://www.vfmk.hu [/~takats]