Vastag kotojel csere

Jászberényi Városi Könyvtár libjbereny at C3.HU
1998. Ápr. 1., Sze, 12:13:06 CEST

Udvozletem!

Koczka Barna Gabor vagyok a Jaszberenyi Varosi Konyvtarbol.
Felvetodott egy par gondolat a textlibbel kapcsolatban, s a
doksiban nem talaltam (vagy csak nem neztem meg jol/nem talaltam meg)
a kovetkezoket:

1. Szeretnenk az adatbazisban mindenhol az osszes vastag kotojelet
sima minuszra kicserelni. Hogy tudnank ezt megoldani?
2. Van egy iro az adatbazisban, pl: "x y".
Ugyanez az iro szerepel pl:, "x y 1982" -vel is a listaban.
Mindketto ugyan az, megis kulon latja a program, pl: 2-2 kulonbozo
konyvet irtak.
Hogy tudnam atcsoportositani az "x y 1982"-rol az "x y" -ra?
Kezzel megprobaltam, de igy van, amikor nagy munka lenne, de ekkor
sem tudtam kitorolni az "x y 1982"-t, mert a program szerint
hivatkoznak ra. Itt egy pelda, itt egy betu a kulonbseg: A es A'
Asturias, Miguel Angel      es   Asturias, Miguel Ángel

Bocsi, de meg csak most ismerkedek a TextLib-bel, es elegge
hmm... komplex :)

Bye!
                                KSL  mailto:ksl at nepszava.hu