Textlib az Interneten

Undetermined origin c/o LISTSERV administrator owner-LISTSERV at LISTSERV.IIF.HU
1997. Nov. 27., Cs, 08:37:08 CET

T list!

Kiprobaltam a Textlibet az Interneten, es csodalatosan mukodik.
Bar szerintem a Bongeszo mezo fole be lehetne meg tenni a teljes keresesi
mezot a
kereses szovegevel, ugyanis ha ujabb kereses kell, akkor hosszadalmas a
visszaut.

                                                Udvozlettel:

       Szegedi Péter
                                                                        Váro