MIT-HOL kerdes [3230]: allat tartas

OMGKREF omgkref at amon.omgk.hu
2001. Május. 18., P, 13:56:48 CEST

> Nyelv: magyar
> Kerdes: Mit adjak enni a csincsillának(felnőtt), mik tartásának szabályai?
> Miert: Befogadtam egy kidobott csincsillát, de nem tudom, hogyan kell tartani. Hiába kutatok információ után. Egyedül nem megy.

Kedves Erdeklodo!

A kollegam valasza melle en nehany nyomtatott konyvet, cikket ajanlok Onnek.
Konyv:
Rb 24891
      Várady Barna
        A csincsilla tenyésztése: Általános tudnivalók kezdő
      tenyésztők részére., 1989.

Cikkek:
 Y 95
      Csincsillák szőrkihullása. / VÁRADY Barna = Kistermelők Lapja.
      42.  1998. - 20.p.
      Szőrhullás; Csincsilla nyúl; Takarmányozási hiba; Telítetlen
      zsírsav; Pantoténsav hiány

     Z 47
      A CSINCSILLA. = Magyar Mezőgazdaság.  52.  1997. - 1. 31.p.
      Csincsilla nyúl; Takarmányozás; Szaporodásbiológia; Prém

 Y 2815
      Keresett prémesállat a csincsilla. / MIKOLAI Ferenc = Számadás.
      6.  1994. - 24. 22.p.
      Nyúl; Csincsilla nyúl; Állattartás

Z 55
      FÖLFUTÓBAN a nemes csincsilla. = Szabad Föld.  50.  1994. - 33.
      14.p.
      Nyúl; Csincsilla nyúl; Állattartás

Y 95
      Új módszerek a csincsillatartásban. 2.r. / LACZKÓ Sándor =
      Kistermelők Lapja.  35.  1991. - 10. 17.p.
      Állattartás; Csincsilla nyúl; Tartástechnológia; Futókerék

Udvozlettel:
 az OMgK Internet-konyvtarosa

--
Orszagos Mezogazdasagi Konyvtar es Dokumentacios Kozpont
1012 Bp., Attila ut 93. Tel: 489-4900; Fax: 489-4949

Könyvtárunk nyári nyitvatartási rendje:
júliusban teljesen zárva tart az Olvasószolgálat,
augusztusban csütörtökönként 9.00 - 16.30
között állunk szolgáltatásainkkal Olvasóink rendelkezésére.