MIT-HOL kerdes [2631]: Sterne: A Sentimental Journey

Moldovan Istvan moldovan at oszk.hu
2001. Már. 5., H, 08:12:37 CET

>  Hely: Esztergom
>  Nyelv: angol
>  Forras: internet
>  Kerdes: Tisztelt Könyvtárosok!
>  Egyszer már segítettek nekem, ezúton szeretném még egyszer
>  megköszönni. Most Laurence Sterne:A Sentimental Journey című
>  regényének elemzésére lenne szükségem, és esetleg az író rövid
>  életrajzára. Fáradozásukat előre is köszönöm. Tisztelettel Dósa

Angolul szamos oldal talalhato rola es a muveirol a
http://www.google.com keresovel:

http://www.sogang.ac.kr/~shin/exams/parkjiyeon.htm
http://members.tripod.co.uk/laidlow/lsbib.htm

http://www.engl.virginia.edu/~enec981/dictionary/15sterneC1.html
http://books.mirror.org/gb.sterne.html
http://www.gifu-u.ac.jp/~masaru/Sterne_on_the_Net.html
http://darkwing.uoregon.edu/~rbear/sterne.html
http://www.mala.bc.ca/~mcneil/sterne.htm

Nehany nyomtatott konyv a hazai konyvtarakbol:

SZERZŐ          Hartvig Gabriella
CÍM             Laurence Sterne Magyarországon, 1790-1860 / Hartvig Gabriella
MEGJELENÉS      Budapest : Argumentum, 2000 ([Budapest] : Argumentum)
TERJEDELEM      198 p. ; 19 cm
MEGJEGYZÉSEK    Sorozat: (Irodalomtörténeti füzetek, 0075-0840 ; 146.)
                Bibliogr.: p. 174-190.
ETO JELZET      820"170/177"(091)Sterne, Laurence
ISBN SZÁM       963-446-149-2 (fűzött)
TÁRGYSZAVAK     1. Sterne, Laurence (1713-1768)  2. Irodalom, összehasonlító--
                 angol és magyar  3. Literature, Comparative--English and
                 Hungarian.
EGYÉB NEVEK     I. Irodalomtörténeti füzetek

LELŐHELY        KLTE EK feldolgozás alatt
HELYRAJZI SZÁM  K 847.602

LELŐHELY        KLTE EK feldolgozás alatt
HELYRAJZI SZÁM  A 847.602

Szerző:      Christensen, Inger
Cím:      The meaning of metafiction : A critical study of selected novels
by Sterne, Nabakov, Bart and Beckett / Inger Christensen
Megjelenés:
     Bergen ; Oslo ; Tromsö : Universitetsforl., [1981], Terjedelem: 174 p. ; 22 cm
Egyéb nevek:      Sterne, Laurence, Barth, John
Tárgyszó:      Regényelmélet, Amerikai irodalom

Példányadatok:
   1.B 158084 ... JATE EK Raktár ... Hozzáférhető

Udvozlettel

Az Internet-konyvtaros