MIT-HOL kerdes [2637]: Kornyezetvedelem

OMGKREF omgkref at amon.omgk.hu
2001. Már. 5., H, 14:53:26 CET

> Email2: tarnoc at egon.gyaloglo.hu
> Kerdes: Környezetvédelmi problémák Magyarországon,az Európai Uniohoz való csatlakozás tükrében.
> Miert: Az Eszterházy Károly Főiskola Földrajz Tanszékén felvett "A környezetvédlem földrajzi alapjai" c. speciálkollégumra kell 8-10 oldalas tanulmányt írnom.

Kedves Erdeklodo!

Az Orszagos Mezogazdasagi Konyvtar adatbazisaiban az alabbi konyveket talatam Onnek.
Rakt. j.:   EU 234:12
      Duijvelaar, Christy
        Beyond borders : East-East cooperation among NGOs in Central
      and Eastern Europe / by Christy Duijvelaar. - Szentendre : REC,
      1997. - 65 p.;21 cm. - (REC essays on environment)
        Bibliogr.: 55 p.;21 cm
        ISBN 963-8454-46-6
 TSZ: Kelet-Európa * Közép-Európa * együttműködés

 Rakt. j.:   EU 235:12
        Problems, progress and possibilities : A needs assessment of
      environmental NGOs in Central and Eastern Europe / [Publ.
      Regional Environmental Center for Central and Eastern Europe]. -
      Szentendre : REC, 1997. - 96 p.;30 cm
        Bibliogr.: 77. p.
        ISBN 963-8454-45-8
TSZ: Közép-Európa * Kelet-Európa * környezetvédelem * intézmény

Rakt. j.:   EU 666:12
      Seminar : Industry-government dialogue on EU enlargement (1999)
      (Szentendre)
        Industry-government dialogue on EU accession : Business
      opportunities for best environmental practices : Report on the
      seminar / [publ. The Regional Environmental Center for Central
      and Eastern Europe, European Round Table of Industrialists]. -
      Szentendre : [REC], 1999. - 16 p.:ill.;30 cm
  TSZ: EU-bővítés * ipar * iparpolitika * környezet *
      környezetvédelem

 Rakt. j.:   EU 719:12
      Dzuray, Emil J.
        The emerging environmental market : A survey of the Czech
      Republic, Hungary, Poland, and the Slovak Republic / Emil J.
      Dzuray. - Bp. : REC, 1995. - 56 p.;30 cm
        ISBN 963-8454-26-1
TSZ: REC (Regionall Environmental Center) * Közép-Kelet-Európa
      országai * környezet * kereskedelem * környezetvédelem * Európai
      Unió * Közös Piac * EU-harmonizáció

Rakt. j.:   EU 800:12
        Environmental performance reviews : Hungary / [publ.]
      Organisation for Economic Co-operation and Development. - Paris :
      OECD, 2000. - 198 p.;23 cm
        Bibliogr.: az egyes statisztikai táblázatoknál
        ISBN 92-64-17195-9
      TSZ: környezet * Magyarország * OECD * környezetszennyezés *
      természetvédelem * integráció * kooperáció

Rakt. j.:   EU 404:12
      Vit László
        A civil társadalom várható reagálása az Európai Unióhoz
      csatlakozása során a környezetvédelem vonatkozásában : Tanulmány
      / Vit László. - Bp. : [s.n.], 1996. - 44 p.;30 cm
        Bibliogr.: 43-44. p.. - Az Integrációs Stratégiai Munkacsoport
      megrendelése alapján készült
      TSZ: Európai Uniós csatlakozás * környezetvédelem

Es nehany web cim:
Kornyezetvedelmi Szolgaltatok Szovetsege:
http://www.c3.hu/~enviserv
Kornyezetvédelmi Miniszterium:
http://www.ktm.hu
A fenntarthato fejlodes virtualis konyvtara:
http://www.ulb.ac.be/ceese/meta/sustvl.html
Kornyezet- es Tajgazdalkodasi Intezet:
http://www.ktg.gau.hu/KTI
Orszagjelentes:
http://www.mfa.gov.hu/eumagyar.htm

Udvozlettel:
az OMgK Internet-konyvtarosa

--
Orszagos Mezogazdasagi Konyvtar es Dokumentacios Kozpont
1012 Bp., Attila ut 93. Tel: 489-4900; Fax: 489-4949