MIT-HOL kerdes [2676]: Temetokertek

Tóth Ferenc ftoth at oszk.hu
2001. Már. 8., Cs, 12:27:45 CET

Tisztelt Kerdezo!

Az OSZK adatbazisaiban http://w3.oszk.hu/hektor.htm vagy
http://www.oszk.hu/szolg/index.html
amennyiben az ETO-keresokifejezeshez beirja a 712.3/7 vagy/es 718 jelzeteket
(de kereshet cimszora is!) talal temetokrol, temeto es kertepitesrol szolo
dokumentumokat.
Nehany izelito:

Radnócziné Kása Katalin
  A budapesti temetők fasori felmérése / [kész. Radnócziné Kása Katalin] ;
[közread. a] Budapesti Temetkezési Intézet Rt. - [Budapest] : Budapesti
Temetkezési Int. , 1999 ([S.l.] : VIA Stúdió Kft.). - 125 p. : ill., színes
; 30 cm
ISBN 963-03-9836-2 * fűzött : ár nélkül
*Budapest
  Mt.: Budapesti Temetkezési Intézet (közread.)

Kleinod, Brigitte
Grabbepflanzung (magyar)
  Sírok beültetése mutatósan, szeretettel / Brigitte Kleinod ; [ford.
Winkler Ferenc]. - [Kaposvár] : Holló, [1999] ([Kaposvár] : Kaposvári
Ny.). - 62, [2] p. : ill., színes ; 22 cm
ISBN 963-9202-54-1 kötött : 1290,- Ft
  Mt.: Winkler Ferenc (1954-) (ford.)

Apró Ferenc (1941-)
  Hol sírjaik domborulnak... / Apró Ferenc ; [fotók Veréb Simon]. - [Szeged]
: Szegedi Temetkezési Kft., 1998 ([Szeged] : Officina). - 77 p. : ill. ; 20
cm. - (A föld alatti Szeged lakói, ISSN 1419-7502 ; 1.)
ISBN 963-03-6006-3 fűzött : ár nélkül
*Szeged
  Mt.: Veréb Simon (fotó)

IKER - Magyar Időszaki Kiadványok Repertóriumaban
(http://w3.oszk.hu/rep.htm ) Kulcsszo=temeto folyoiratcikkekre,
tanulmanyokra lelhet. Pl.ul:

 TÓTH Vilmos: A Kerepesi úti temető másfél évszázada. = Bp. negyed. 24.
1999. 3-126.
- 930.85
- Tóth Vilmos (sz.)
- Nemzeti Sírkert (Budapest) (u.) - történet

A http://www.google.hu keresojevel (beiras: temetokert) talan szinten
hasznalato informaciokra akadhat:

 1. Berényi Kármentő - MEGÚJUL AZ I. VILÁGHÁBORÚS ... 2k
  MEGÚJUL AZ I. VILÁGHÁBORÚS TEMETŐKERT. A Szent
  Imre herceg úti temetőben nyugvó ...

 2. Berényi Kármentő - 1996. december  3k
  ... Jászsági Évkönyv 96; Gyümölcsfák alatt született; Kívül belül
megszépülve;
  Megújul az I. Világháborús temetőkert; A Zárda; Impresszum. ...

 3. Új Ember  30k
  ... Temetőkert 2000. Új törvény született az elmúlt évben a temetőkről és
  a temetkezésről. Temetkezési kultúránk gyakorlásában, különösen az ...

 4. Új Ember  30k
  ... Kultúra. A félelem A társadalom vírusai Győrffy László kisregényeiről
  J. atya legendáriuma - A golfpálya. Ifjúság. ... Mozaik. ...

 5. Szentendre és Vidéke - 1999 / 40. szám  64k
  ... Temetőkert a Kőhegy lábánál. Az önkormányzat a Szentendre új
köztemetőjének
  meghívásos tervpályázatára benyújtott tervekből a Pest Megyei ...

 6. content  35k
  ... Én látom őket s nem felejtem őket, Ha ezer évig élek sem, soha, Ó,
szomorúbb
  volt, mint száz temetőkert, Az a fehér és csöndes palota. ...

 7. MÁJUS  42k
  ... május 25. Nemzetközi gyermeknap, május 24-26. Temetőkert Bemutató és
Kegyeleti
  Szolgáltatás Nemzetközi Szakvásár, Kert. Főisk. Erdei F. tér 1-3. Don ...

 8. Miskolc látnivalói  2k
  ... A temetőkert bejárata szépen faragott székely kapu. 1698-ban e helyen
már
  egy fatemplom állt, amit többször át- illetve újraépítettek, majd 1938 ...

 9. Magyar Almanach  4k
  ... Nevezetességek: Rk templom (copf, 1796); régi temetőkert a falu
közepén;
  I. világháborús emlékmű, Cser Károly szobrászművész alkotása; II ...

 10. Festmények 1940 után  10k
  Festmények 1940 után. Kis kép, Kép adatok, File adatok, Információ.
Temetőkert
  1940 Olaj, vászon, 56 x 68 cm Magántulajdon, 988*805 16 millió szín 138
Kb, ...

 11. Ácsi Hírek  10k
  ... úti temető volt megjelölve. Érkezésünkkor már hatalmas tömeg volt a
temetőkert
  bejáratánál és a temetőkertben. Autók, autóbuszok hozták a ...

 12. ZSŰRILAP  2k
  ... Bene Andrásné, Németh Mária. Zsűri értékelés: E kis település ékköve
  a Templom, látványos a temetőkert, vonzó a környezet. Példása rend. ...

 13. http://www.bajaobs.hu/megye/kultura/forr9706/solymos.ht 5k
  ... a szavak, mint kéjszobrok fekszenek a fűben egy kertben ?, mondjuk,
temetőkert,
  épp' télen téglakerítés, fagyalbokrok... ez most van csak így; még ...

 14. Heves Megyei Hírlap! - 1998. JÚNIUS 23 - Felavatták az  5k
  ... előszöra Grőber temetőbe látogatott el, hiszen véleményük szerint egy
temetőkert
  látképe is fontos a város elbírálásában. Ezt követően egy ...

 15. Heves Megyei Hírlap! - 1996. NOVEMBER 2 - Halottak napj 8k
  ... hogy közeledünk a földi élettől való elváláshoz, s egy temetőkert
kápolnája
  előtt, fekete ruhába öltözött hozzátartozók, rokonok, barátok ...

Udvozlettel az Internet_Konyvtaros