MIT-HOL kerdes [2861]: hajtatott paprika

OMGKREF omgkref at amon.omgk.hu
2001. Már. 28., Sze, 13:42:04 CEST

> Nev: Hirka János> Kerdes: A hajtatott paprika(fehér tipusú töltenivaló) tápanyagutánpótlása,
> minden irodalom érdekelne.

Kedves Hirka Janos!

Az Orszagos Mezogazdasagi Konyvtar adatbazisaiban az alabbi irodalmat talaltam
a kerdesere.
Konyv:
  B 18648
      Terbe István
        A hajtatott paprika tápanyagutánpótlásának továbbfejlesztése /
      Terbe István. - Kandidátusi értekezés. - [Magyar Tudományos
      Akadémia Tudományos Minősítő Bizottság], (Bp.), 1996. - 1993. -
      119 fol.:ill.,színes;30 cm+mell.
        Bibliogr.: 105-118. fol.. - A melléklet az értekezés téziseit
      tartalmazza

Cikkek:
Y 230
      A PARADICSOM alakú paprika. = Kertészet és Szőlészet.  48.  1999.
      - 21.p.
      Paradicsomalakú paprika; Tápanyagutánpótlás

 Y 2405
      Tápanyagutánpótlási modellek alkalmazása az intenzív
      paprikatermesztés / FODOR Zoltán = Hajtatás, Korai Termesztés.
      28.  1997. - 20-26.p.
      Paprika; Tápanyagutánpótlás; Műtrágya; Retard-hatás

 X 6771
      A hazai paprikatermesztés technológiai fejlesztésének
      lehetőségei és / TERBE István, FODOR Zoltán = Új Kertgazdaság.
      1996. - 1. 70-75.p. b:75.p.
      Fajtahasználat; Környezeti igény; Talajelőkészítés;
      Palántanevelés; Tenyészterület; Növényvédelem; Öntözés;
      Tápanyagutánpótlás; Termesztéstechnológia; Paprika

 X 6678
      Szebb és jobb paprika riolittufával. / KÖHLER Mihály = Kerti
      Kalendárium.  8.  1996. - 6. 32.p.
      Paprika; Tápanyagutánpótlás; Riolittufa

X 977
      El-AIDY, F., El-APRY, M., IBRAHEIM, F. = Acta Agronomica
      Hungarica.  42.  1993. - 1/2. 59-67.p. b:67.p.
      Tápanyagutánpótlás; Paprika

 Y 2405
      A paradicsompaprika termesztése Hajdú-Bihar megyében. / GÉCZI
      László, BÁLÓNÉ SAMEK Malgorzata = Hajtatás, Korai Termesztés.
      23.  1992. - 1. 11-12.p.
      Termesztéstechnológia; Fajtahasználat; Tápanyagutánpótlás;
      Paradicsomalakú paprika; Hajdú-Bihar megye

   X 3005
      A paprika PR-fehérjék vizsgálata különbözö tápanyagellátás
      esetén. / TÓBIÁS I., NÉMETHY Zs., KIRÁLY Z.. - Bp. : KÉE,  1990.
      - 194-195.p. b:195.p.
      Vírus; Növény; Rezisztencia; PR-fehérje

  Y 2405
      Paprikahajtatóknak a tápanyagról. (Egy idény végén, egy újabb
      kezdetén). / TERBE István = Hajtatás, Korai Termesztés.  21.
      1990. - 3. 5-7.p.
      Paprika; Tápanyagigény; Hajtatás

 Y 230
      Az idény tanulságai. Paprikahajtatók a tápanyagról. / TERBE
      István = Kertészet és Szőlészet.  39.  1990. - 41. 12-13.p.
      Paprika; Hajtatás; Tápanyagutánpótlás

 A termés mennyisége és minősége a kombinált csepegtető öntözés
      és tápanyagutánpótlás együttes hatására. / BAR-YOSEF, B.  1990.
      35 p. (á:12 t:9 b:25, 4769)
      Paprika

 A paprika (Capsicum annuum L.) növekedése a termesztö közeg és a
      nitrogén tápanyagutánpótlás függvényében. / HEGDE, D.M. =
      Scientia Hort.  1987.  33.k. 3/4.sz. 179-187.p. á:2, t:3, b:13,
      (X 4391)
      paprika

 KOST, W. : Bio-szaporítóanyag. : Bio-Jungpflanzen. = Deutscher
      Gartenbau. 1999.53.k.11.sz.9-11.p. (Y 742).
     biotermesztés; zöldségféle; biológiai növényvédelem;
      szaporítóanyag
      Ref.: A paradicsom, paprika, uborka, tojásgyümölcs és a
      káposztafélék szaporítóanyagát bio módszerrel állítják elő. Az
      EU már 1991-ben hozott erre rendeletet, de csak 2000-től lesz
      kötelező a biovetőmag használata. A szubsztrát kiválasztásánál
      már bio anyagokat használnak és bio vetőmaggal dolgoznak. A
      tápanyagpótlást szerves folyékony tápoldattal - Provita, Venasse
      - oldják meg. Ez a cukorgyártás egy mellékterméke. A
növényvédelem is csak hasznos rovarok és hasznos gombák,
      baktériumok felhasználásával történik.

Web cim:
Zöldségtermesztési Információk
http://www.zoldseg.kee.hu/zoldseg/

Udvozlettel:
az OMgK Internet-konyvtarosa

--
Orszagos Mezogazdasagi Konyvtar es Dokumentacios Kozpont
1012 Bp., Attila ut 93. Tel: 489-4900; Fax: 489-4949