MIT-HOL kerdes [2793]: Orszagimazs

Tóth Ferenc ftoth at oszk.hu
2001. Már. 22., Cs, 10:29:47 CET

Tisztelt Kerdezo!

"ORSZÁGIMÁZS ITTHON ÉS KÜLFÖLDÖN" cimu konferencia anyagat az alabbi cimen
olvashatja:
http://www.kancellaria.gov.hu/tevekenyseg/esemeny/ik/itthoneskulfold/konf.ht

Ajanlom meg:  a Miniszterelnoki Hivatal honlapjat:
http://www.meh.hu/defhu.htm

ill. az alabbi oldalakat:
Marketing és országpozícionálás: http://emc.elte.hu/~mmprojekt/csurdi/
ORSZÁGIMÁZS-TERMÉKIMÁZS VIZSGÁLATOK:
http://marketing.bke.hu/oktatas/szakszem.htm

az alabbi folyoiratcikkeket:

4. Marketing és menedzsment, 1996. 4. szám.  5k
  MARKETING & MENEDZSMENT. HU ISSN 0237-1995. The hungarian journal of
marketing
  and management. XXX. évfolyam 4. szám. 1996/4. ...

 5. Marketing és menedzsment, 1996. 2. szám  4k
  MARKETING & MENEDZSMENT. HU ISSN 0237-1995. The hungarian journal of
marketing
  and management. XXX. évfolyam 2. szám. 1996/2. ...  ORSZÁGIMÁZS

Interjú Takács Ildikóval
42
        Katona Bélával
43
        Szekeres Imrével
44
        Magyar Bálinttal
MARKETING & MENEDZSMENT
HU ISSN 0237-1995

The hungarian journal of marketing and management
XXX. évfolyam 4. szám
1996/4.

RÓKA Jolán: A vizuális manipuláció szerepe az imázsteremtésben. = Jel-kép.
1994. 2. 36-41.
316
közvélemény-formálás * vizualitás

BENDA Gyula: "A történelmi kellékek ma marketingcikkek." -- történésszel
beszélget Javorniczky István. = Élet irod. 44. 2000. 27. 7.
- 323(439)
- Benda Gyula (sz.)
- Javorniczky István (sz.)
- politikai érdekérvényesítés - történelemszemlélet - Mo. - 1990-2000.

Tovabbi cikkeket talalhat (kulcsszo: "marketing" "imazs", "orszag") az OSZK
IKER - Magyar Időszaki Kiadványok Repertóriuma adatbazisaban:
http://w3.oszk.hu/rep.htm , konyveket az OSZK egyeb adatbazisaiban:
http://www.oszk.hu/szolg/index.html

ill. a http://www.google.hu keresovel ("orszagimazs+marketing") szep szammal
talalhat a temahoz kapcsolodo, vagy ezzel foglalkozo cikkeket,
tanulmanyokat, informaciokat. Nehany pelda:
 1. Országimázs Központ  4k
  ... Az Országimázs Központ 2000. január elsejétől működik ... azokat. A
stratégiai
  lépések, a marketing stratégia kialakításához szükséges az ország ...

 2. Országimázs-építés a Miniszterelnöki Hivatalban  3k
  ... az új országimázs létrehozását építi. A stratégiai munka kidolgozásába
  a központ közvélemény-kutató és marketing-kommunikációs cégeket is ...

 3. Nemzeti identitástudat projekt 2000 - Országimázs 21k
  ... Először a tények: az Országimázs Központ 2000. január elsejétől ...
alkalmaznak,
  akik ?a kutatás, marketing-kommunikáció, PR, sajtó-kommunikáció ...

[...]

 6. Berács  4k
  ... az átmeneti gazdaság sajátosságaira. A marketing, a piaci orientáció,
  valamint az országimázs területén több országra (pl. Anglia, Kanada ...

 7. Szakszeminárium  9k
  ... Malota Erzsébet: Országimázs vizsgálatok. dr. Molnár
  Dezső: Marketing stratégia az üzletvitelben. ...

 8. PR Herald - Felszállópálya archivum  17k
  ... gyakoroltam. Hatéves marketingvezetői múlttal magam mögött kaptam
felkérést
  az Országimázs Központ marketing-kommunikációs vezetői pozíciójára. ...

 9. PR Herald - Mizujs archivum  35k
  ... Hivatal (MEH) országimázs központjának pályázatát. A megbízás kül- és
  belföldre irányuló marketing-kommunikáció megtervezésére szól, a ...

 10. Klapp  44k
  ... A MEH-hez tartozó Országimázs Központ legutóbbi tendereredményeiről.
... a fogyasztási
  cikkekhez hasonlóan a marketing ésa reklám korszerű eszközeivel ...

 11. Újabb arculattervezőt keres a kancellária  23k
  ... hatékonyságának mérését végzi. Az Országimázs Központnál a tavaszi ...
hogy
  a győztesnek marketing-reklámkommunikációs tevékenység stratégiai ...

 12. Hajrá, Hazai !  5k
  ... Szövetség Agrár-és Élelmiszeripari Marketing Klubjával és a Magyar ...
hirdetés.
  Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom Magunkról | Hírek | Sajtó ...

 13. Hajrá, Hazai !  5k
  ... Szövetség, Agrár-és Élelmiszeripari Marketing Klub, Mátradrog Kft.,
Mecsekfüszért
  Rt ... hirdetés. Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom Magunkról | Hírek ...

 14. http://www.teletext.hu/html/574s.html  6k
  ... ér- tékesítésének támogatása a közösségi marketing elemek
alkalmazásával,
  - a magyar ... nö- velése, az országimázs folyamatos ja- vítása, - a ...

 15. Címlap  50k
  ... nyert megbízást az Országimázs Központ külföldre és belföldre irányuló
  szervezeti, illetve eseti marketing-kommunikációs tevékenységének - PR ...
16. New Page 7  41k
  ... O a közösségi marketing eszközeinek alkalmazásával a magyar ... O a
magyar áruk
  exportképességének növelése, az országimázs folyamatos javítása,. ...

 17. Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium  15k
  ... A közösségi marketing elemek alkalmazásával a magyar agrártermékek ...
magyar áruk
  exportképességének emelése, az országimázs folyamatos javítása. ...

 18. http://www.mkogy.hu/naplo98/173/n173_318.htm  4k
  ... az a feladat, amit most az Országimázs Központnak kellene végeznie,
korábban
  a ... arra, hogy az a külföldi marketing és promóció, amely valóban a ...

 19. Magyar Köztársaság Országgyűlése  101k
  ... hatásokat (externáliákat) jelentenek az ország polgárai számára
(országimázs
  és marketing, kapcsolatok stb.), és fontos mintát, húzóhatást ...

 20. A jóindulat tartja meg az ágazatot  4k
  ... a szőlészet-borászat imázsépítésének az országimázs-központhoz kellene
  inkább tartoznia, mint az Agrár Marketing Centrumhoz, mert ezáltal ...

 21. 8. évfolyam 10. szám  86k
  ... ügyvezető igazgató, Hotelinfo Kft. és Róna Csaba, marketing igazgató,
(MIWO)
  1. Országimázs a hálózaton Előadó: Németh Attila, az Országimázs ...

 22. Open Gates Hungary - Információk pályázati ...  50k
  ... a, amelyet az FM/ARH meghirdetett marketing pályázat során lehet
igényelni. ... kollektív
  magyar megjelenésnek komoly országimázs-építő szerepe van. A ...

 23. Open Gates Hungary - Consultation on fair participation 45k
  ... a, amelyet az FM/ARH meghirdetett marketing pályázat során lehet
igényelni. ... kollektív
  magyar megjelenésnek komoly országimázs-építő szerepe van. A ...

 24. KÉKI CFRI - Témabeszámolók 2000 Központi Élelmiszeripar 15k
  ... szerepet töltenek azonban be országimázs formálóként: feldolgozatlan
termékeink
  elsősorban ... szintű minőségügyi és marketing munka. A rendelkezésre ...

 25. DOC BodyPage  23k
  ... Országimázs-szervező Klapp Kft. A Miniszterelnöki ... külföldre és
belföldre
  irányuló marketing-, kommunikációs, PR- és reklámtevékenységének ...

 26. Belföld  44k
  ... a szerződéstől független az, hogy a szemle marketing és kommunikációs
feladataira
  szánt pénz az Országimázs Központtól érkezik majd és ezt a ...

 27. [Szféra] Center Frame  33k
  ... Budapest; Német Attila igazgató-h. Országimázs Központ 1055 Budapest;
Németh
  Árpád ... 5001 Szolnok; Pápai Edit marketing igazgató ELENDER Informatikai
Rt ...

 28. Index  31k
  ... én azt mondom, hogy a marketing-tevékenység működési mechanizmusa
között ... Hivatal
  keretén belül felállított országimázs központnak. Tóth István ...

 29. Szegmentáció  101k
  ... képes ellátni a termékalapú regionális turisztikai marketing
feladatokat. ... promótálására.
  E téren a MEH Országimázs Központ és a Magyar Turizmus ...

 30. Turizmusfejlesztési Program  78k
  ... további közvetett célként, az országimázs javítása. Az alprogram
megvalósításának ... a
  konferenciaturizmushoz kapcsolódó marketing fejlesztése. ...

Udvozlettel az Internet_Konyvtaros