MIT-HOL kerdes [2739]: konyv kereses

Vida Andrea vidaa at bibl.u-szeged.hu
2001. Már. 14., Sze, 12:55:35 CET

Az alabbi konyvet talaltam a KozElKat katalogusaban:

Bokor Rezsone:
            Uzleti levelezes orosz nyelven
            Bp. : Kulkereskedelmi Foiskola, 1997

Szegedi Egyetemi Konyvtar

Udvozlettel,
Internet Konyvtaros

On Wed, 14 Mar 2001, MIT-HOL kerdes wrote:
> Eletkor: felnott
> Hely: Kazincbarcika
> Nyelv:
> Forras: mindegy
> Kerdes: "Orosz-magyar üzleti levelezés"című könyvet hol lehet m=
egvásárolni, vagy kölcsönkérni?

> Miert:
> Hol kereste: Fókusz Online, Könyvkereső, ODR
> Remote host:
> Remote IP address: 194.149.48.252

> MIT-HOL (Magyar Internetes Tajekoztatas - Hungarian Online Librarian)
> http://www.mek.iif.hu/MIT-HOL/
>

>  az Internet-konyvtaros
>

>  service, who will answer it in a few hours or at least within 2 workdays=
=2E

-- -
         Andrea Vida  *   http://www.bibl.u-szeged.hu/~vidaa
                 University Library of Szeged/HUNGARY