MIT-HOL kerdes [2682]: egy cikk es egy konyv hivatkozasahoz adatok

Omikk Tájékoztatás refposta at omk.omikk.hu
2001. Már. 9., P, 09:09:27 CET

 Kedves Kerdezonk,
 Kerdeseire az alabbi valaszt tudom adni:
-az Elelmezesi ipar LII evf. az 1998-as evet takarja,
-Jarvis, Deforest Clinton
a jelenleg ervenyes szabvanykotet az alabbi teteleket tartalmazza mez
temekorben.
MSZ 157
MSZ 6887
MSZ 6926
MSZ 6943/1 - MSZ 6943/7 ig
MSZ 6950
a regebbiek ugyeben a Magyar Szabvanyugyi Testulethez erdemes
fordulni.<www.mszt.hu>

Tisztelettel:
egy internet konyvtaros

>Nyelv: magyar
>Forras: mindegy
>Kerdes: Élelmezési Ipar,LII évf.4.szám 103-106-ig tartó Sárvá=
riné Lakatos
Éva cikkére  hivatkozás miatt szükségem lenne hogy melyik évben=
 írta a cikket!

>A másik kérésem :
>Jarvis(mi a teljes neve?)A méz és más természetes készítménye=
k című
könyvének évszáma, kiadó neve,és a megjelenés helye kellene!

>Egy cikkben olvastam, hogy a mézre az első szabvány az 50-es évekbe=
jelent meg!Érdeklődnék hogy melyik Msz szabvánnyal tudok erre=
 hivatkozni?