MIT-HOL kerdes [2597]: Vegeselem

Zimanyi Magdolna mzimanyi at sunserv.kfki.hu
2001. Már. 2., P, 11:50:28 CET

At 16:32 2001.03.01. -0000, you wrote:
>Nyelv: magyar
>Forras: mindegy
>Kerdes: Minden ami álltalánosan a végeselem témakörével kapcsolatos. A
>végeselem (VEM) fejlődese, kialakulasa, használatának elterjedése erdekelne.

Kiegeszitesul meg nehany konyv (megtalalhatok a KFKI konyvtaraban,
http://www.kfki.hu/(hu)/library/):

     Kurutzné Kovács Mária - Scharle Péter
      A végeselem-módszer egyszerű elemei és elemcsaládjai / Kurutzné
      Kovács Mária, Scharle Péter. - Bp. : Műszaki K., 1985. - 164 p.
      Bibliogr.: p. 163-164.

  SCHARLE Péter - SZILÁGYI György
      A végeselem-módszer vegyes analitikus eljárásai / Scharle Péter,
      Szilágyi György. - Bp. : Műszaki K., 1986. - 113 p.
      Bibliogr.: p. 111-113.
      ISBN 963 10 6598 7 :

  PÁCZELT István - HERPAI Béla
      A végeselem-módszer alkalmazása rúdszerkezetekre / Páczelt
      István, Herpai Béla. - Bp. : Műszaki K., 1987. - 150 p.
      Bibliogr.: p. 149-150.
      ISBN 963 10 6851 X :

 BOJTÁR Imre - VÖRÖS Gábor
      A végeselem-módszer alkalmazása lemez- és héjszerkezetekre /
      Bojtár Imre, Vörös Gábor. - Bp. : Műszaki K., 1986. - 163 p.
      Bibliogr.: p. 161-163.
      ISBN 963 10 6627 4 :

Doktori disszertaciok, es egy bibliografia (Megtalalhatok a Budapesti
Muszaki Egyetem Konyvtaraban, http://abacus.eik.bme.hu:4505/ALEPH):

           Kerényi György:
           A talaj vágásának modellezése végeselem módszerrel,
           1996, Doktori (Ph.D.) értekezés Budapesti Műszaki Egyetem,
           Gépészmérnöki Kar

           Németh Vince:
           Végeselem módszer alkalmazása vasúti kocsiszekrények
           tervezésénél, 1986,
           Műszaki doktori értekezés,
           Budapesti Műszaki Egyetem Közlekedésmérnöki Kar 1987

           Nyolcas Mihály:
           Gépvázak lengéstani számítása végeselem módszerrel,
           1985
           Műszaki doktori értekezés
           Budapesti Műszaki Egyetem  Közlekedésmérnöki Kar, 1986

           Nyitrai János:
           Zárt hajtórúdfejek feszültségelemzése a végeselem módszer
           segítségével,
           Budapest [s.n.] 1983
           Budapesti Műszaki Egyetem. Közlekedésmérnöki Kar. Gépelemek
           Tanszék közleményei 0139-1615 33.
           Bibliográfia, 22. p.

           Gara Péter:
           Nyomástartó edények szilárdsági ellenőrzése végeselem
           módszerrel,
           1982
           Műszaki doktori értekezés,
           Budapesti Műszaki Egyetem Gépészmérnöki Kar 1983

           Nyitrai János:
           Hajtórúdfejek szilárdsági méretezése a végeselem módszer
           felhasználásával
           1980
           Műszaki doktori értekezés
           Budapesti Műszaki Egyetem Közlekedésmérnöki Kar 1982

           Petre Péter:
           Egy- és kétdimenziós hullámterjedési problémák megoldása
           végeselem módszerrel
           1987
           Műszaki doktori értekezés
           Budapesti Műszaki Egyetem Villamosmérnöki Kar, 1991

Az adott temakornek termeszetesen angol nyelven hatalmas irodalma van,
hazai es kulfoldi konyvtarakban egyarant.

Udvozlettel...
egy masik Internet-konyvtaros