MIT-HOL kerdes [2597]: Vegeselem

Drotos Laszlo kondrot at gold.uni-miskolc.hu
2001. Már. 2., P, 11:06:50 CET

At 16:32 2001.03.01. -0000, you wrote:
>Nyelv: magyar
>Forras: mindegy
>Kerdes: Minden ami álltalánosan a végeselem témakörével kapcsolatos. A
>végeselem (VEM) fejlődese, kialakulasa, használatának elterjedése erdekelne.

Nehany altalanos konyv az ODR adatbazisbol (itt a lelohelyuk is megnezheto
a rovid cim elotti kis negyzet bejelolese majd a Hosszu feliratu gomb
megnyomasa utan): http://odr.lib.klte.hu/

A végeselem-módszer alapjai / Páczelt István
Miskolc : [Egyetemi Kiadó], 1993

Végeselem-módszer a mérnöki gyakorlatban / Páczelt István
Miskolc : Miskolci Egyetemi K.

A végeselem-módszer ipari alkalmazása:II. országos konferencia
Bp. : GKFT:SZÁMALK, 1987

A végeselem-módszer matematikai alapjai / Popper György
Bp. : Műszaki Kvk., 1985 (Bp. : Franklin)

A végeselem-módszer a kontinuummechanikában. / Páczelt István
Megjelenés: Bp : Müszaki K, 1987

Bevezetés a végeselem-analízisbe / Harold C. Martin, Graham F. Carey.
Bp. : Műszaki Kvk., 1976.

A végeselemes módszer gépészeti alkalmazása : Konferencia, Budapest,
1986. jan. 13-14.:Előadások / kiad. a Nehézipari Műszaki Egyetem
Bp. : Számalk Okt. Közp., 1986

Cikkek, eloadasok:

Tisza Miklós
Végeselemes kutatások a mechanikai technológiákban.
Gépgyártástechnológia 37.k. 2.sz. 1997. 15.p.

A végeselemes módszer gépészeti alkalmazásai ; [írta Páczelt István et al.].
 - Bp. : Delta, 1986. - p. 253-291. : ill. ; 29 cm. - A Gép, ISSN 0016-8572,
38 évf. 1986. 7. száma. - Bibliogr. a tanulmányok végén

Végeselemek módszereinek elméleti, gyakorlati és számítógépes problémái.
Szeminárium, (1.) (1978) (Budapest)
Munkaügyi Minisztérium Számítástechnikai Intézet ; [... szerzői Árvay
Kálmán ... et al.]. - Budapest : MüM Számti, 1979. - 309 l. : ill. ;
30 cm. - Példányszám: 150 ISBN 963-03-0969-6 * fűzött : ár nélkül
Tartalom:
A végeselemes módszer fejlődésének néhány elvi és gyakorlati kérdése /
Scharle Péter (1940-) // 220-230. l.

A modszer torteneterol az Interneten csak angolul talaltam ismertetot:

http://aeroguy.snu.ac.kr/fem/fem.htm
http://www.sv.vt.edu/classes/MSE2094_NoteBook/97ClassProj/num/widas/history.html
http://www.mt.luth.se/~jimmy/jimmy_page/fem_history.html
http://www.britannica.com/bcom/eb/article/printable/7/0,5722,119067,00.html