MIT-HOL kerdes [3030]: mezogazdasagi helyzete szaktanacsadas Magyarorszagon

Drotos Laszlo kondrot at gold.uni-miskolc.hu
2001. Ápr. 22., V, 22:34:44 CEST

> Email2: kincs at voila.fr
> Forras: internet
> Kerdes: Milyen szaktanacsadoi irodak leteznek Mo-on a gazdak
> segitesere?
> Ezek az irodak milyen modszerrel dolgoznak?Mennyire veszik
> igenybe az altaluk nyujtott szolgaltatasokat?
> Mennyire kiterjedt a halozat?

Igazan jo osszefoglalot minderrol nem talaltam az Interneten.
Az alabbi oldalakon erdemes korulnezni, erdeklodni:

http://ikta.date.hu/
http://miau.gau.hu/miau/02/gazdainfo.html
http://www.date.hu/kiadvany/tessedik/#sz6
http://www.fvm.hu/gazdjel/fej9.html
http://interm.gau.hu/mf/index.html
http://interm.gtk.gau.hu/szr/szr/szradat.html
http://interm.gtk.gau.hu/miau/05/szerzo.html
http://interm.gtk.gau.hu/miau/03/fvmeumarta.html
http://www.mfk.u-szeged.hu/tovkep/links.htm
http://miau.gau.hu/news/mimir.html
http://www.date.hu/~herdon/MTEZIS.html

A nyomtatott cikkek kozott sokkal reszletesebbek vannak. Peldaul:

Soltész Miklós: Szaktanácsadás az agrárgazdaságban. 1.-2. rész
Gazdálkodás 2000. 1. sz. 8-19 old., 2 sz. 17-30 old.

Molnár László: Az agrár-szaktanácsadás jelentősége.
Magyar Mezőgazdaság  1998. 34. sz. 24. old.

Kukovics Sándor: A szaktanácsadás és lehetőségei.
Kistermelők Lapja 1998. 3. sz. 10.p.

Tovabbi segitseg az alabbi levelezesi listakon kerheto:
http://szaktan.date.hu/listserv/index.htm

Vagy az FVM-tol:
http://www.fvm.hu/szaktan/

Udvozlettel...