[MEK-L] Gutenberg felhivas

Moldovan Istvan moldovan at oszk.hu
2006. Már. 16., Cs, 09:01:12 CET

Elnézést, az alábbi felhívással lemaradtam, most továbbítom.
Még februárban érkezett a MEK Vendégkönyvébe, de Tamással
már korábban elkezdtünk levelezni, egyéb ügyeink kissé elvittek.

üdv

istván

2006-02-14 09:43:04   80.99.110.39
Róth Tamás [aladar(at)aladar.com]:

Tényleg nagyon szép, és hasznos az oldal, és mióta olvasgatom a fórumot,
látom hogy azért egyre nagyobb az igény a nem csak képekből álló digitalizált
anyagokra, én mint projekt vezető ezúton is meghívok mindenkit a Gutenberg
projekt-be egy kis ezirányú munkára: http://dp.rastko.net/hu . Aki esetleg
rendelkezik ilyen nem jogvédett scannelt anyagokkal, szivesen feldolgozzuk,
itt értek könyvtárakat, magán gyűjtőket, bárkit. Már 2 könyvtár anyagát elkezdtük
feldolgozni, de msot olyan fázisba érkeztünk hogy nagyon szivesen vesszük
mindenki segítségét. Az elkészülő anyagok felkerülnek természetesen a végén
ide is! üdv, aladar