[KATALIST] Jubileumi het a Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Konyvtaraban

Fábryné Márkus Ágnes amarkus at lib.unideb.hu
2011. Feb. 21., H, 12:06:28 CET

Kedves Kollégák!

Egyhetes rendezvénysorozattal ünnepli február 21-25. között a
könyvtári integráció tíz éves jubileumát a Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti
Könyvtár.

A február 21-i nyitónapon kiállítások nyílnak az egyetem Díszudvarán,
ahol az elmúlt évtized legemlékezetesebb pillanatait megörökítő
fotógyűjteményt, gasztronómiai plakát kiállítást, a könyvtár
informatikai fejlődését bemutató anyagot, valamint kreatív
könyvtárosok tárlatát láthatja a közönség. Az egyhetes
rendezvénysorozat betekintést nyújt az elmúlt tíz esztendő eredményei
mellett a következő évek terveibe is. A programot előadások, rendhagyó
könyvtárlátogatások, adatbázis bemutatók színesítik az Egyetemi
Könyvtár valamennyi egységében.

A rendezvény a megbocsátás jegyében zajlik: a feledékeny olvasók egy
héten át büntetlenül hozhatják vissza az otthon felejtett könyvtári
könyveket. Kedvezményes olvasójegy váltására is lesz lehetőség!

A részletes program a http://www.lib.unideb.hu/hu/tiz_eve_egyutt
oldalon olvasható.

Minden Érdeklődőt szeretettel várunk!

Üdvözlettel: