[KATALIST] mielőtt vírusossá válna a gép...

Szőts Dávid szoda at hali.elte.hu
2009. Dec. 11., P, 23:53:04 CET

Kedves Listatagok!

A pontosítás kedvéért: nem vírusirtót ajánlottam, az említett program
azt tiltja le, hogy a behelyezett pendrive-on lévő programok
automatikusan elinduljanak. Számtalan olvasó hoz be anyagokat ilyen
adathordozón, és én eddig gyanútlanul betettem a gépbe, mivel azt
gondoltam, a vírusirtó állandó védelme úgyis jelezne, ha a nyomtatandó
dokumentum vírusos - holott nem is a dokumentumban van a vírus. Eme
védekezési mód elégtelen voltára szerettem volna felhívni a könyvtáros
kollégák figyelmét,. egy percig nem gondoltam, hogy a hagyományos
vírusirtó nem lenne szükséges, a mi könyvtárunkban minden gépet hetente
végignéz, az ideiglenes fájlokat is természetesen!

Szőts Dávid