[KATALIST] Gyászhír

Pák Györgyné kpak at omikk.bme.hu
2008. Sze. 22., H, 12:00:35 CEST

Gyászhír

Megrendülve tudatjuk,  mindenkivel aki ismerte, hogy 2008. szeptember 14-én,
70 éves korában váratlanul elhunyt dr. Vásárhelyi Pál,  a közgazdasági
tudományok kandidátusa, a Műegyetem könyvtárának volt főigazgatója, a BME
OMIKK tudományos főmunkatársa/címzetes főigazgatója.

A BME Villamosmérnöki Karán szerzett oklevelet, majd az ELTE
Bölcsészettudományi Karán könyvtár szakon végzett.

1992 és 2001 között a BME Központi Könyvtárának illetve a  BME Könyvtár és
Tájékoztatási Központjának volt a főigazgatója. Kezdeményezésére épült meg a
könyvtárépület és az egyetem központi épületének déli szárnya közötti szabad
területen a könyvtár mélyraktára.

1993-2000 között az UNESCO-nál tevékenykedett.

1950-1965-ig műkorcsolyázó, hétszeres bajnok, főiskolai világbajnok, 1963bban
és 64-ben EB negyedik helyezett volt. 1990 -1995 között ő volt a Magyar
Országos Korcsolyázó Szövetség elnöke.

Nagytudású, nagy munkabírású ember volt, akinek hiányát sokáig érezni fogjuk!

Temetéséről később adunk hírt.
Emlékét megőrizzük!

---

Pák Györgyné / Mrs. Katalin Pak
osztályvezető/Head of Department

BME OMIKK Könyvbeszerzési és Könyvfeldolgozási Osztály
Budapest University of Technology and Economics National
Technical Information Centre and Library Acquisitions Department

http://www.omikk.bme.hu
Budapest
Budafoki ut. 4-6.
H-1111