Re: [KATALIST] Uj egyetemi könyvtár Szegeden

Válas György g.valas at FREEMAIL.HU
2004. Dec. 11., Szo, 00:38:09 CET

On 8 Dec 2004 at 21:00, Bakonyi Geza wrote:

> PS Remélem, most már az alapkõ letételekor még pesszimistán nyilatkozó
> listatagok is velünk örülnek :) Mert egy új könyvtárnak mindenképpen
> örülnünk kell.

   Én is örülök az új könyvtárnak.  Már az alapkõletételnek is örültem volna, ha az
alapkõletételhez kapcsolódott volna, nem pedig egy alapkõletételi kampányhoz.

   Válas György

  P.s.:  Bocsánat, tegnap tévedésbõl csak Gézának küldtem el ezt a levelet, pedig a
listára szántam.  Géza viszont a listán válaszolt rá.