[HREF-tech] föderáció bővülés

Kristof BAJNOK bajnokk at niif.hu
2009. Sze. 25., P, 15:47:20 CEST

Szia Boti,

On Friday 25 September 2009 14.17.21 Botka Istvan wrote:
> Ha upgradelek shib1.x-rol shib2-re az idp cimet megtartom es a
> tanusitvanyokat is athozom akkor mit kell meg tenni?

Fontos, hogy lehetoleg tartsd meg az entityID-t. A default sajnos valtozott
a 2.x-ben (regen https://your.host.com/shibboleth ill. URN volt, az ujban
https://your.host.com/idp/shibboleth) de ez csak konvencio, nem kotelezo
tartani magad hozza.

Sajnos - mivel a 2.x-ben teljesen ujrairtak a regi IdP-t - ujra kell
konfiguralni a teljes IdP-t, es a metadata-t is frissiteni kell a foderacios
file-ban.

> vagy van valami jo recept debian alatt az idp upgrade-jere?

Upgrade doksi sajnos nincs, valoszinuleg nem is lesz. (Ill. a shibboleth
wikiben van:https://spaces.internet2.edu/display/SHIB2/IdPUpgrades)
De Adam es Tamas kollegam startra keszen allnak, hogy on-site segitsenek a
konfiguralasban/metadata frissitesben/stb. :)

Szolj, ha raertek erre. Szerintem egy fel nap alatt vegeztek vele, elvegre
Te sem ma kezdtel foglalkozni a dologgal...
Azert lenne ez fontos nekunk, hogy megszabadulhassunk a SAML1-es IdP-ktol,
amik egyre tobb gondot okoznak a tovabbhaladasban.

Kristof